Friday, February 13, 2009

Asal Usul

Aku tengah dengar Glamorous Sky - Mika Nakashima.
dan aku suke.
aku sentiasa suka..
dengar lagu ni, buat aku teringat filem NANA..
orang lain mungkin akan kata cerita ni bosan. tapi aku memang suke tengok cerita bosan..apa salah nye kan..hehe

Now, playlist btukar ke lagu Mou Sukoshi ost anime Midori no Hibi..
dan, best jugak!

aku dulu suke sangat dengar lagu jepun, lagu2 dari anime. (sekarang dah jarang dengar lagu). Bila layan, aku rasa melayang..bila melayang, aku rasa ke tempat lain. Aku rasa sampai ke dunia yang lain. dan dunia yang lain itu tentulah seronok dan damai.

Lalu aku teringat, kenapa nama blog aku bernama 'tempat lain'?

Saat aku terlalu sesak dengan dunia aku yang nyata, aku selalu mengajak orang, "jom pergi tempat lain" dan aku tak tahu mana tempat lain yang aku nak pergi.

lalu aku ciptakan tempat lain itu di sini.
Selamat Setahun sudah..
"..jom pergi tempat lain"

No comments: