Saturday, February 21, 2009

Slumdog Millionaire. sangat berbaloi.

Betapa gembira nye hati aku dapat anto chapter 2 hari khamis lalu. walau pon masih ade satu section yg aku tak hantar lagi, 'Basic theory of OLED' (walhal ini yg paling penting.haha)..tambah gembira lagi bla Mr. Gan kata, Jumaat takde meeting untuk budak undergrad..Lagi bersinar-sinar mata aku..haha

Khamis tu jugak, bebudak fzk yg lain dah bertolak becuti satu mlm ke PD (bukan pantai dalam. tp port dickson la). aku kabo ke Ahya kata aku xjadi meeting. dan diorang terus nak amik aku bawak ke PD..aku menolak.aku pikir nak balik kampong la.yang mana rancangan balik kg pon x jadi akhir nya bila memikir keje2 yg bertangguh dan menggunung.huuh!

malam itu, aku ajak2 tak bersungguh kepada Pa utk tgk muvie. dlm tak bersungguh, kami akhir nya dah ke midvelli pon. jam 9.45 masa tu. pa beli tiket "Slumdog Millionaire" tyg kul 9.30. kami pon berlari ke panggung. bukan nk beria, tp pa kate crite nih byk sgt mng award, kmungkinan besar best..jadi xnak tertinggal intro..

masuk2, mmg dah start.org smua tgh gelak kongkang2..

keluar2, kami tersenyum.puas..

cerita nye pelbagai emosi. gambar cantik. dan real.
huh. sesape belum tonton, aku sarankan pegi cepat tgk.
aku raser nk repeat je tgk lagi.


(cadang nak wat entri rebiu filem.hah, xde maknenye.)

No comments: