Posts

Showing posts from September, 2009

Hari ini mesti lebih baik dari semalam

aku mencari satu semangat,Lalu bermain satu lagu dalam kepala..

Umat Islam harus cemerlang hari ini mesti lebih baik dari semalam, jangan buang masa ; siapa kata kita tidak boleh , kita ada Allah Maha Kuasa, kita punya kuasa tenaga, doa sebagai senjata, jangan buang masa, siapa kata kita tidak boleh kita ada Allah Maha Kuasa, kita punya kuasa tenaga, doa sebagai senjata , umat islam sentiasa boleh, umat islam harus cemerlang hari ini mesti lebih baik dari semalam, jangan buang masa ; siapa kata kita tidak boleh , kita ada Allah Maha Kuasa, kita punya kuasa tenaga, doa sebagai senjata, umat islam sentiasa boleh
umat islam zaman lampau taat perintah rasulullah bersama berusaha, bersatu tuju wawasan dunia dan akhirat wawasan dunia akhirat akhirnya islam cemerlang seluruh dunia
umat islam harus cemerlang hari ini mesti lebih baik dari semalam, jangan buang masa ; siapa kata kita tidak boleh , kita ada Allah Maha Kuasa, kita punya kuasa tenaga, doa sebagai senjata, umat islam sentiasa boleh.
wawasan diri penuhi dada deng…

Amin punya cita cita

Image
kekuatan aku utk terus di sini adalah famili aku!
Hari ni nak cerita pasal cita cita Amin sang simple people,
aku pernah tanya, "min, agak agak kalau ko da besar ape kerja kau nak buat hah?"
Amin jawab,"Mekanik kot..sebab kalau kerja kontrak (buruh kasar) letih tengah panas"
huhuuuu, touching tak touching? dua tu aje pilihan kerja si Amin..


Khabar angin tak elok.

Image
Salam alaik, dan selamat pagi.Aku baik baik hari ini, apa macam kalian?

(cewahhh, wat wat stail pengacara tv plak)

Aku dan Dot bersama Kakliza (or kak Lijong)
Di sini (utp n perak) semua bagus kecuali ada satu perkara. Iaitu, khabar angin.
Khabar angin yang menakutkan, bahawa aku dalam bahaya. Dot juga. Patut kah aku percaya khabar angin? Sumber nya agak meyakinkan..
Sudah, baik aku tanya Tuhan, apa betul pilihan aku untuk di sini terus..?

Bersama kak Poppy yang lucu dan seronok

Stail menang pilihan raya!
p.s apa kata kalian? Harus aku stay or leave??

Raya datang, bukan main lagi aku.

Image
Sebelum raya, konon konon tak rasa cam nak raya la kan..
hahah.. ni dah ape kes, ari ari aku pegi beraya. Hampir satu perak dah aku pusing.
Kelmarin ke Bota dan Ipoh. Hari ni pusing ke Chenderong Balai, pastu Manjung.
Hah, memang terbaikk. Hajat aku nak beraya sakan memang termakbul. ha ha ha

Di Open House Farhana Yusuf. (Bota)

Di Rumah Ijah. (Chenderong Balai)
Bersama Tim dan sunflower yang ceria. (Manjung)

Open House Mr. Pijatt. (Manjung)

Budak budak sekolah Bota yg hadir. (Manjung)

Macam tak sambut raya je gaya aku nih.

Sekarang waktu kerja.Tapi aku haram tak tahu nak buat kerja apa.Dot pulak banyak kerja,,tak boleh nak sama sama melayan bosan.UTP nih dah macam tinggal aku ngan Dot je kat sini.Aku memang dah nak mati kutu nih.Kalau balik, rumah pon takde orang. Mak, ayah dan adik2 dah balik kg, amik sarah..tunggutunggutunggu lagihah.., dah hampir jam 4.boleh siap siap nak balik nih.p.s. eh eh, luse raya..       Selamat Hari Raya semua.       Maaf aku setiap salah perilaku dan perkataan.

Indah ke Ahad kalian?

Pagi ini dengan kelajuan terminima mungkin,sambil layan Frou Frou, Details. menuju UTP lagi. bosan sungguh. Ahad yg indah terpaksa dikorban.

demmit.

Hari ini Ahad, semua orang tahu.

Pagi ini tak bermule dgn baik.sangat memengantukkan. aku cadang nak ke KL, esok nak settle kan urusan tutor/demo/claim kat pasum..
tapi, macam biasa..malas gilerr!
semalam, aku ber-ym dgn seorang kwn lame ms f1-f3. dia bekas budak utp...sembang2, aku dah jadi tak sedap lak dgn keje aku skrg.
huhuuu. tapi aku yakin dgn jalan and rezeki nih, kalau dah rezeki, mnta Allah mudah kan jalan dan lindungi aku. Ameen.
meh letak video satu. Lagu Sami Yusuf, OST Jejak Rasul 15 yang enak tuuh..


Haha..amin datang lagi.

ini video telah dibuat 3 tahun yang lepas.. inilah amin yang Tain!