Tuesday, October 27, 2009

Titik akhir dimane?

fine

fine

aku taknak emo.

aku tengah dengor mak aku cerita, kawan dia yang baru kematian anak sulung nyer..

kesian sgguh kawan mak aku ni cikgu kat titi gantung,

banyak masalah dia menanggung,,anak sulung dia ni jelah harapan dia dan semangat dia untuk terus bertabah. sekarang yang satu harapan nih pon, dah menghadap illahi..

tinggal si ibu lah kene bertabah.

mak aku pesan, ko ti, kat jalan tu hati2..jangan leleh..

dalam ms seminggu, ni kematian ke-3 dalam lingkungan kawan2 kami sekeluarga..

first bapak shidah (antara kwn baik Sarah kat kg gajah), second suami norshahaliza (member aku sekolah Bote) dan ni anak kawan mak aku..

hah sekitar sekitar je orang meninggal, xmengira umur..

buat aku,
dan semua,

bawak2 la ingatkan mati...
bila ingat mati,
banyak2kan le beramal...ye Hajar