Tuesday, October 27, 2009

Selamat berjaya semua!!


Maaf ye semua, sekali lagi terlibat dalam ke-fluctuating Siti Hajar Basri..
biasalah orang muda, fresh grad, baru nak cari jalan hidup..
semua serba tak kena.
semua serba tak puas.
lama lama akan biasa lah..
bersabar ye semua dengan karenah kawan kawan..

jauh dalam hati,,aku masih terbayang kan kenapa aku kembali ke Perak,
dan bekerja di UTP..

aku hanya nak jauh dari sibuk KL, dan menikmati hidup dengan famili.
YESS aku dapat semua tuh!! jauh dari KL dan hidup bersama mak, ayah dan famili yang happii!
YES, semua harapan aku tercapai!!

so, why not kerja susah sikit..
so far semua obstacles, pelahan2 dapat aku harung je,
walau banyak gak muslihat2 utk mengharung tuh..(hehe)
well..
aku beruntung, aku at least ada geng kat utp, (GBS..hehe)
untuk melawan semua keterbatasan.

lagi pula, perjalanan aku ke utp ni sangat mudah.
like,,ini memang dah aturan hidup aku..
so aku terus je..
dan sekarang semua ok je..
cuma terrisaukan hal financial pule..

ok takpe, buat ape nak risau masalah yang belum tiba..
so,,,chilL bebeh!


"GBS beraksi!!"


p.s. I think ,,,UTP envi.+ under my boss supervision=very good trainning for me to be better!

Ganbate!!!

No comments: