Tuesday, October 27, 2009

Post Kenang Mengenang

Teringat masa fyp dulu, aku sengsara sangat..
Nangis ber baldi baldi, depression, dan macam macam lagi la..
tapi, akhirnya...

SATISFACTION!!

walau aku takdelah dapat best presenter or what so ever..
tapi semua yang aku korban kan berbaloi..
paper aku, Prof Wan (SV) suka.
Lepas presentation, sv senyum puas dan siap kasi explaination tambahan kat panel.
Project Report? Memang perghh, aku puas!

Bila dikenang2 balik..
aku bersyukur sangat aku memilih Prof Wan Haliza sebagai sv fyp aku dulu..
Aku ingat lagi words prof pada kak Zura (Master stud yang guide aku), " what I can promise you are experiences"....Yes those experiences, the trainning to be independent, on time (tho yang ini aku susah sikit la), the tears, the expectations...itu yang akhir nya membuahkan kualiti tersendiri. cewah..

dan.
aku dah rindu UM.

but, today I decided to stay. di UTP.
aku akan sedaya upaya jaga nama UM.
hehe...
tetibe nak patriotik lak kan, ni gara gara YM ngan Kak Nor la nih..

So, aku nak ucap terima kasih pada semua2..
Solid State UM (or Low-Dimension Research Center) punyerr team,
Fizikawan2 dan kawan2 semua!

aku rasa lebih confident..hehe!


Prof Wan Haliza


Sukong, Kak Zura, aku dan Ijah.


Solid State Team Dinner Colloqium 2009

alahai kaknor & A.Arip xde gambor nye plak..
ok, till then..daa~

4 comments:

Ahya said...

orrait bebeh!!
you goo gurlll!!! :D
areeba..areebbbaaaa~
kekeke :))

Hajar B said...

areeeba
hungry hungry..
wakaka

Muhamad Saipul bin Fakir said...

Gambar gua ade kat sini..gua ppon same lab ngan lu...(amacam? gua pon dah berani nak pakai gua lu gua lu skang)

Hajar B said...

gua lu gua lu..
wahaha!
xkesah..
yg penting selesa.