Monday, July 20, 2009

Amin sang Simple People

Di Pagi hening ini, biar aku nak cerita hal si Amin(anak cikgu Basri no.5, bersifat Tain).

masa cuti.
aku di kg halaman,
buat buat jadi akak mithali dan cek la buku b.Melayu si Amin,

arahan: sila binakan ayat dari kata hubung yang diberi..

bla3..sambil..bla3..dan..bla3..lalu,

yg last skali, 'lalu'

ayat Amin: Encik boleh tumpang lalu.

aku panggil Amin.

steady je dia tutup mata, kata, "simple people~"
dengan gaya eksyen sambil angkat tangan dua belah.

simple otak kau, kata aku.
itulah musabab entri simple menyimple yg lepas ber-icon si Amin.hehe

p.s. asal teringat si Amin, sure nak tersengih..haih dah rindu kg halaman.

2 comments:

Ahya said...

hahaha...
aku dulu kalo buat ayat, suke buat ayat pnjg2..mau 2-3 baris...
tak taulah sbb tulisan besar or memang byk idea..
ekekeke~ :))

kesimpulannya, aku mmg complicated dr azali..xley buat ape..
LOL :D

Hajar B said...

simple pon, tapi salah.
haha
amin amin...igt nak simpla je