Sunday, July 19, 2009

Aku setuju benar, 'Sepi itu Indah'

Hari nih juga tersenarai dalam hari2 yang mati kutu.
Sepanjang hari, aku hanya pasang lagu lagu yang bertenang,
dan bergolek je baca komik.
TV pun hanya dipasang waktu Melodi bersiaran.
Aku benar benar menikmati suasana sunyi sepi ini.

----

Semalam,
malam aku sempat bertemu Dot, Ijah dan Jaju..
Perakian-physicists..hehe
Ijah secara tak berapa official nye membawa teman lelaki nya, Moke bersama.

Moke cuti summer, dari Kedah datang ke KL bertemu Ijah.
Komen aku, "baik budak nya. Pandai bawa diri"
hehe.

serius Ijah, aku bukan membahan.
tiada double meaning.
aku bukan Kak Ros..hehe.

Dot pon dah lama aku tak ketemu.
Sempat lah lepak minum sekejap,
memandangkan adik Dot yang iras2 Zahid af2 tapi baru darjah 4 tu menunggu dalam kereta,
dan Moke pula perlu dihantar ke KL Sentral sebelom terlepas komuter ke Bangi,
jadi tak boleh la lama lama.

------

haih.
terfikir fikir pula cadangan Dot untuk sama sama beralih arah ke Perak.
Try nasib kat UTP, mana tau ber-rezeki.
dekat sikit dengan kampong halaman terchenta.

tapi,
yelah,
hanya terfikir fikir lah.

seriously, Siti Hajar needs to make up her mind.
cepat buat proposal untuk master!

2 comments:

syada ahmad said...

pk la msk2..
ak ok je..
sgt mengalukn2 klu ko nk join ak..
huhu..
tp ak x pkse okayy..
but need to start from zero la kt utp..
byk bnde nk diuruskan..

Ahya said...

senang ke nak apply sane??
kalo batu pahat, johor itu bersebelah dengan UTP, aku msti menghimpit kome juge...
ekekeke.. best of luck la korang~! :D