Friday, February 06, 2009

POST terpaling ilmiah..ahah

Hari ni rasa nak cerita ilmiah sikit la.
Korang penah dengar OLED?
mungkin ade yg blur..
kalau aku ckp Organic LED?
mesti dah ade gambaran..

basically, itulah dia nye yg aku perlu kesah kan.
utk projek aku.

"Device Characteristic Simulation of OLED"-->tajuk
organic yg dimaksudkan adalah polimer.
dan polimer yg aku pakai(pakai parameter je bukan bahan nye),
adalah MEH-PPV...adik beradik kot dgn PPV, MH-PPV..

jadi, berdasar kan model2 yg menerangkan ciri J-V polimer ini,
aku perlu simulasi kan characteristic nye, dan kemudian banding dengan hasil eksperimen.

ya..memang simple aje.

persoalan nye sekarang,
kenapa kerajaan negeri perak dah bergolak dan huru hara?
huh..mcm haram.
aku tak nak yab nizar letak jwtn..
aku tak nak mb baru yg dari pangkor tu..
huuh..emosi aku. jiwa pon da jadi kacau..
sekarang dah ganggu aku punya progress performance utk projek.
ape kess??

hehe.

5 comments:

a thirah i m said...

hahahah!
ye ye je aku bace
persoalanye negeri perak..
ngokngek kak titi~

tp mmg la perak..
haih..~
perlu ke sy mengaku anak kelahiran perak.?
kuang kuang kuang..

Hajar B said...

sokong utk pilihanraya!

p.s. :walhal aku bru je dftr ngundi dlm 2mggu, agak2 dah bleh ngundi kerr?

Hajar B said...

boleh tira boleh..
kau anak perak!

aku lahir klang.
steady je smgt jati perak..hehe

waniey sudirman said...

haha..
tira!!
aku lupe..
kte dulu pangil aja
"kak titi..kak titi..!!"
dan juga..
"taye tau..taye tau..!"

Anonymous said...

wah...sudah semakin mahir membuat entry...hehe...
lama x dgr cite??..sihat?
selamat buat projek..kim slm sayang DR WAN k..haha....