Wednesday, February 11, 2009

Cerita Panjang

Malam ni aku layan LP..lame gile xmelalak lagu diorg.
so far, oklah..byk lirik yg aku masih igt.hehe(perlu ke?)

aku nak tulis aktiviti aku ujung minggu kemarin la.
ujung minggu lepas, aku buat pelbagai kegiatan sosial...:

SABTU
sabtu malam, aku ke MASKARA 13, di rumah Pena. pertama kali aku pegi maskara.
best juge. rasa nak pegi lagi..layan juge org baca2 puisi.dahle ade makan free.

aku suke adam kasturi punye stail puisi.tapi, sepatah haram aku tak dapat tangkap.
tak paham - tak paham pon..melopong gak aku tgk.hehe
lain2, ade ana raffali (yg jadi antara sbb aku kuat nak ke maskara), ade ppyapong, ade fynn..dll.

Ana dan aku

malam tu aku nmpk blogger2 yg aku slalu sggah blog nyerr. bagus nye.
kalau lah aku peramah, tentu aku dah sapa diorang. well, mungkin aku belatih2 peramah lain kali jela.

AHAD
Ahad aku dan rakan2 sekolah bote (SMKASAS) pergi kenduri kawin Aswat-Husna di tg.Malim. Rumah Aswat.
gembira. gembira.
biasalah jumpa kawan2 lama mestilah happy dan meriah selalu.
dan kami spent masa bsama smpai maghrib. mmg lebam

Kami dan pengantin

ISNIN
Isnin pula macam nak jadi bosan, bila rancangan belajar aku mnjadi rancangan tidur.
Lalu, muncul si Efa (Pa) mengajak open house rumah kawan nye, Tan.
Ikut kan aje..kat umah Tan, kami(aku,ijah, anim dan Pa) dah mcm alien. kami tak kenal haram sorang pon.(anim ade kot sorang: Sulaiman.ntah sapela)..

tapi takpe aku enjoy.
makan pon sedap( dan free.tmbah sedap)..Ahuh
dan dapat ang pau.

well itu saje..weekend end, masuk weekdays.
2 tests menanti.
radiation dan calculus 2.
Goodluck to me.

4 comments:

Hajar B said...

oh ya, aku turut beli Romlah.
brg bikin aku dan ahya gelak kohkah2

Merentas Horizon said...

oh kak siti..sulaiman itu serasanya kukenali..
merangkap senior di 9th juge..

Anonymous said...

ahahah
upenye k ct komen di belog sendiri...
ahahah
bau mnyak atar weyh~...
LOL :P

ps: kpd yg xfhm..sile rujuk buku Krane -Introductory to nuclear physics (page 69)
LOL again. :P

Anonymous said...

k ct...
aku xtaw pesal dia kuarkan aku nye komen separe je...
hamsap = sampah!