Tuesday, April 26, 2011

Panggilan pulau dari kota debu, kota lumpur

Kuala Lumpur dari Petaling Jaya.
Langit penuh debu. Jalan jalan sesak.
Oh, rindu udara kampung.
Rindu udara pulau.

Weekend sudah aku bercuti ringkas ke Langkawi.
Percutian yang dapat aku simpulkan; percutian yang tenang.
Love it!

Now let the pictures speak..

pertama kali terbang :D

Langkawi sunrise. Sun rise ke? hehe

'Aishah's work place

Garuda itu helang

Cable car close for maintenance?


Walking up the hill. Kesemputan.
Sampai sini sahaja. Tiada telaga tujuh. hehe

Pantai Kok? Subhanallah

Chocolate Hunting.

Laksa Power.

Pantai tengah.

Para sailing hampir tersangkut. hehe



Mencari matahari terbenam. Di Pantai Tengah.

Gua Buaya

Gua Kelawar


Gua Kelawar: Group pitcha!

Open sea: titanic? hehe


Fish feeding.

Kota Mahsuri. Rumah Kedah.

Idaman Suri :D

Selamat tinggal!

3 comments:

my.words.to.share said...

Amacam nek flight..ade best? mane gamba laksa sy? ='(

Hajar B said...

perasaan naikk flight macam lari laju laju, pastu lompat, pastu terbanggg..mcm naik buaian. hehe

Ahya said...

adoyaiiii!!! i miss ismail grup! and samudera mall!!! and teow seng huat ke ape tah name supermarket tuh. aloylaaa...bile nak pi langkawi nih??? :(