Monday, February 28, 2011

Eh, Februari dah sampai hujung?

Tempoh-tempoh stabil adalah seperti sekarang dari segi mental emosi. Emosi stabil mengundang selera makan yang membuak-buak. Astaghfirullah nafsu nafsu. Pelik nya, mereka mereka kata aku makin susut. What? Macam tipu. Tapi tak apelah, susah nak puaskan hati semua orang. Dan semua orang tu hanyalah aku :P

February sure a quick month and hectic too. Today is the last day of it. Boss merencana yang aku perlu hantar salinan lembut (softcopy) brosur penyelidikan sebelum March. So, ada cukup jari tak nak kira berapa jam lagi? Hehe. Namun aku terus bertenang. Bertenang. Bertenang.

Ragib cakap, kalau nak tenang+senang ada satu tips, bayangkan muke mak ayah kite.. hehe. Disebabkan aku pun sudah masuk 4 minggu tak balik rumah, terpaksalah korek korek gambar dalam cakera keras.

Let see...

TADAA..

Ye, saya tau mereka terlalu comel. hehe
Ok, semangat!!
Oh, dan di kesempatan ini saya nak mengucapkan Good Luck buat kawan cute saya Nor Ahya Hasan..moga minggu² ini berjalan lancar. "Buat sampai habis, Ahya!!"

psstt:  viva viva viva

1 comment:

Ahya said...

waahhhhh! terharunye saye dibuat kamu. mmg sweetness. sobbss sobbss. :')

thankayu Hajar B! :*