Saturday, October 23, 2010

Abang abang feveret aku.

Bersiaran dari Low Dimensional Material Research Centre, Physics Dept.

Tapi apa yang banyak aku buat hari ini, takde lah low dimensional sangat.
Layan Linkin Park je sepam.
hehe.
.
.
.
Susah nak cakap.
Perasaan dia,, kalau layan LP ni memang...
ah, memang susah nak cakap lah..
mesti jatuh cinta lah tiap kali pon.

Cume, album dia baru ni aku tak beli lah. aku download je..keh3 tak dapat la poster ke car sticker ke macam selalu selalu..dan, soalan nye sekarang, sebab apa sejak dulu pun diorang ni sentiasa boleh ada tempat kat pemain lagu aku dan hati aku? sebab apa?


yeah. sebab gabungan abang dua orang ni!! 
Mike Shinoda & Chester Bennington




  
sorang macam gila. sorang macam baik. sweet kan? hehe

Nice eyh, rambut abang Mike? hehe..Oh ye, abang Brad belakang tu pon I suke jugak.

No comments: