Monday, September 06, 2010

In case you're bored of monologues, just close the tab.


Masjid Tengku Kelana Jaya Putra (2 kali terawih kat sini. best!)

suasana dah mula sunyi.
ramadhan berbaki dalam tiga hari.

bermula nya ramadhan, aku memang bersemangat..
Namun semangat sikit sikit luntur mula tiba masa wanita.
dan semua nya diteruskan dengan alasan.

sampai kadang susah nak percaya kalau aku boleh berubah jadi lebih baik.
mengenangkan Allah takkan mengubah nasib aku sehingga aku berusaha mengubah,
aku mempunyai rasa kecewa yang teramat terhadap diri sendiri.
sejak malam semalam, aku terus bertanya tanya;
"apa perkara bagus aku dah buat dengan hidup aku?"

Namun syukurlah aku masih manusia yang normal boleh menghisab diri lagi.
Moga Allah tetapkan hati aku berpegang teguh pada taliNya dan tidak dibolak balikkan hati.
Diselamatkan dari rasa angkuh dan ego.
Juga dari inferiority complex.
amin~~
=)


No comments: