Monday, August 16, 2010

Ramadan 4th yang membawa aku ke alam lain.

Sabtu lepas, saya jumpa Sis Zabrina the Life Storyteller.
Saya sangat teruja.

Kejadian adalah dalam satu talk event anjuran Young Muslim Project (YMP).
Kejadian berlangsung di sebuah kondo di TTDI.

Mula mula saya sangat nervous, sebab rasa asing.
Mujur saya datang bersama Hanim. Kami berasa asing bersama sama..hihi
Namun lepas ice breaking ala kadar, dan Sis Zabrina start kasi talk,
saya rasa macam nak join every talk diorang. saya berasa seronok+different vibe. (its kinda group conversation or usrah or sewaktu denganya)


They (YMP) are not just a group of rich urban people, they all are islamic, kind, educated and nice..Subhanallah~ hee :)

Ooopppss, no judging please..

Last but not least,
I got Sis Zabrina's 3rd book: Life is an open secret - Ramadan Special !!


Yeay!!

plus,
meeting Sis Zabrina in person pun rasa bertuah..subhanallah. more please, sis! heee :D

No comments: