Wednesday, July 07, 2010

Libang libu hati ku

Semalam aku dapat tahu, surat tawaran sambung master di UPNM dah sampai rumah. aku almost 100% memang tak ade hati sudah nak buat research di Sg. Besi tu. Hati aku memang kat Solid State ni. Walau aku tak dibiayai oleh apa apa, tapi aku happy dan suka dengan research aku. yelah, research field yang aku dah familiar.

Tapi apa apa pun, perkara ni tetap bermain kat kepala aku. Still. Aku berasa bersalah dan kasihan pada Mr Albert, yang hampir menjadi supervisor aku di UPNM. Cuma, aku kena degilkan diri dan menjadi sedikit selfish..aku dah buat keputusan, aku stay kat UM. soal financial, aku pasti find way to settle sooner or later..

doakan aku kalian~
thanxx!!

3 comments:

Ahya said...

Ok, kali ni title kau memang catchy dan...TA'IN! hahaha :P

Ahya said...
This comment has been removed by the author.
Hajar B said...

haha memang le ta'in..udah vocab pon tain, mne mmbuat nye, aje yang ye