Wednesday, July 21, 2010

Ngantuk aah nak pikir tajuk

today is my birthday.
the 24th.

the age my mom get married.
the age I start to feel old.
but I don't care.. nombor je kan..haha :P

hari ni nak membebel hal hal orang biasa bebel bila umur 24.
orang akan tanya nak kawen bila, tunang le majlis itu dan ini dan sewaktu yang dengan nye.

Dulu zaman sekolah aku dah set aku takmau kawen.
sebab fikir, ramai je perempuan yang tak kawen sampai tua.
Dan golongan ini selalu emo.
Jadi aku nak prepare je sebenarnye..setting awal2 prepare for the worst supaya kalau aku tergolong nanti, aku tak emo emo..haha boleh tak? LOL

2 comments:

waniey sudirman said...

hajar!!
aku harap ko tak keciwa sebab aku bukan jejaka KG SG Gau yang kau harapkan untok wish ko 'Hepy Beday'..

Aku hanyalah seorg kawan lama yg ingin ucapkan ko 'hepi belated beday' sebab aku wish on the 22nd instead of 21st.

haha.

semalam aku demam plus coughing yang teruk dan bad flu juga ditambah dengan aku perlu menyiapkan report for meeting today. so basically im saying semalam adalah neraka.

tapi hari ini syurga.

demam dah kebah, batuk sekali sekala, hingus pun dah kering , plus meeting went well.

alhamdulliah.

untuk kamu sahabat:
semoga sentiasa di dalam peliharaan dan rahmat Allah Taala dan semoga kamu bertemu jodoh tahun ini. InshaAllah.

Amiin.

Hajar B said...

thanks wani..will call u later, yelah free kan..hehehe

lebat tak post aku nih?
Meminang la sangat..bahaha