Wednesday, June 23, 2010

Solid State Again~!!

I am loud, I speak my mind.

"Ye ke?"

haha, jom update blog sikit.
Isnin aku melakukan perkara yang sangat durjana nervous nya iaitu:
berjumpa dengan Prof Wan Haliza

well, macam biasa orang kata, sebenarnya perkara yang kita sangat takutkan, tak akan terjadi, perbincangan kami lancar, dan aku tahu apa yang aku nak. thanks to experiences, they made me grow up. *peace*

So, here I am balik lagi ke Solid State Physics research lab, voluntarily, dengan harapan dapatlah buat paper. Financially, aku mungkin sedikit kacau, tapi hati aku tenang, aku tak perlu ke UPNM or tinggal di Seri Kembangan..what a relief~

Satu lagi hal, adalah kenyataan terbuka kepada seorang kawan yang menganggap saya sedang merajuk dan tidak mahu memaafkan kamu.

mengapa lah kamu berasa demikian? kamu telah memandang rendah saya, kamu menganggap saya emosional dan membawa bawa perasaan. bukan begitu kawanku, aku tak menyalahkan kamu. aku jugak tak perlu lah memaafkan kamu sebab kamu tak buat salah pun..chill la baby. Aku cuma sibuk catching up with me life, dan berasa sedikit segan setelah kejadian tempoh hari.

semua ok ok saja..dah jangan nak gedik kata aku merajuk, and kau berasa lonely..tu semua permainan perasaan kamu je, jangan layankan.

baiklah minna san, doakan aku!!

p.s.: sorry to bebudak solid, aku menambahkan kepadatan office kome..heee :P

3 comments:

waniey sudirman said...

what is seems to be bitter trial before are actually a blessing in disguise

"thanks to experince, they made me grew up!"

chillax!

hee ;)

Anonymous said...

tahniah2, kembali ke solid state.. finally made a decision..

Ahya said...

aku nk komen. tp xtau nak komen ape. :P