Saturday, April 24, 2010

Senti Mental Ness

I am very much contented with my life.
Alhamdulillah, praise to Allah.
He give me a beautiful family to be born into.

hari ni rasa nak senti senti,
ini untuk orang tua ku.

mak ku yang supporting,
Miskiah Y.
sejak kecil mak adalah hero ku.
dia selalu ada jawapan untuk setiap persoalan aku.

bapak ku,
Basri B.
ini orang yang selalu bawak senyuman dan hilai tawa dalam family.
cerita boring pun, kalau ayah yang cerita, mesti jadi best.

dugaan aku,
bila semua nye terlalu selesa.
aku takut akan perubahan.
yang mungkin akan merubah semua keselesaan yg sederhana ni.

namun syukur,
punya adik seperti Sarah B,
selalu saling memperingati.
akan aku ingat pesanan nya
tentang bersangka baik terhadap Allah.
moga kita dikurniakan lebih banyak lagi kebaikan.

amin~

kesayangan saya~

3 comments:

Merentas Horizon said...

gilak ah!bace sengsorang di rumah sewa.. selepas penat menge'mop' (perlu ke bgtahu.heh~) memang bergenang lak.confirm senti!100marks~

Hajar B said...

ha tau pon..
nk tambah senti lagi..

betapa dalam hati akak mengharap kita stay together mcm ni sampai tua.

paling manis bila the whole family together duduk dalam kereta, bapak bercerita. sweet.

:P

Merentas Horizon said...

huh.
situasi seterusnya:depan laptop
masa: jam 6 pagi..
huraian:kerja xsiap kena hantar harini.. sambil layan lagu Ratu Hatiku,
kesan khas:baca reply komen kau
mood:lebih touching