Sunday, April 11, 2010

As if life is an anime. Now NANA

Sebelum ni, waktu aku jadi Yamada,
aku cari cari Rika.
semalam aku sudah tahu siapa Rika.
Kalau aku jadi lelaki, 'Rika' bukanlah pilihan pilihan aku.
one word: BORRRING~

Sudahlah, aku boring lah cerita Honey and Clover.
Slow nak mati, ending pun entah apa apa.
Aku berhentilah jadi Yamada.

Sekarang aku mahu jadi Nana Osaki \m/Rock Star! yeehu!
Pastu jumpa Nana Komatsu yang cute and adorable.

From left: Nana Komatsu, Nana Osaki

Haha sebenarnya, cerita Nana ni pon bosan juga.
Ape pasal aku suke tengok cerita cerita bosan??
Owh, life aku fun sangat, kadang2 nak rasa bosan gak.
lol.

p.s: Nana aku amek versi filem la ek. Anime dia aku tak tengok lagi. hihi

1 comment:

Ahya said...

tahnye. buhsan bebenor.
like always, you're beautiful will be my priority. LOL :))