Tuesday, March 23, 2010

HBKL Ana Raffali

Hujan bunga kuala lumpur (HBKL)
First time aku tahu menahu tentang Ana Raffali dalam 2008.
Bila baca satu post di blog Tok Rimau ada attach video HBKL.
sejak tu, aku terus jatuh cinta.
pada lagu HBKL.

Hari ni aku baru layan video klip baru HBKL.
dan aku sangat sukakan nya.
plus ada Zahiril Adzim.
sesuai la sangat, memandangkan dia pun sangat suka dengan perempuan berbaju kurung.

well here the video,

ini pulak first video dia aku layan,

dari segi lagu, aku suke versi yang ada abg cello nih (Iqbal).

what ever pon.
I love Ana Raffali!

Maskara 13. tangan dia lembut weih..hee :D

2 comments:

Ahya said...

hahahak. bile lagi maskara?? hah, aku ni tnye mcmlah rjin sgt nak gi. lol. :))

Hajar B said...

jom jom 3 April nih..
ala pegi kejap je.
yukk..
hehe