Sunday, February 28, 2010

I totally lost my confidence.

celaru betul kepala.
aku asyik salahkan diri sebab aku adalah orang yang tak bersemangat..
tapi kenapa aku tak cari jalan keluar?
untuk jadi bersemangat?

weekend baru ini, Sarah pulang ke kampung.
satu rumah bersemangat bila Sarah balik.
sebab dia bersemangat..dan, ianya bagai aura positif bagi kami semua.
termasuk aku juga..

adik2, mak dan ayah..jadi tertunggu2 lah, bila lagi Sarah nak balik.
Boleh beres beres kerja banyak di rumah.
Aku duduk rumah, memang duduk saje.

Then, I started to feel like a total loser..
ouh mann....
apa aja aku boleh buat???

2 comments:

Merentas Horizon said...

kau bersihkan rumah tu.. tukar langsir bilik dan lap tingkap.. best sket wa pulang.. xdek la terbersin semedang.. ^_^

kau jgn rasa terpaksa lak.. fikir hidup untuk memberi (kan best klu adik2 ku pulang dlm keadaan sihat) then, PAHALA kau kak CT, Allah juga membalasnya

hehe

Hajar B said...

la kau tak perasan ke akak dah tukar langsir ngan cuci sawang bilik tu...mana ada cicak dah...yang kasi bersin tuh bunga2 konvo atas kepala katil...haha..