Tuesday, November 17, 2009

Ade dan Takde

1.apa yang aku ada:

famili yang coooL.
banyak kawan2 yang baik..
kerja yang bagus with a good pay to0..
rakan sekerja yg prihatin dan selalu tolong menolong.
tinggal bersama famili
mak yang jadi kaunselor terbaik setiap petang lepas aku balik keje
kereta comel yang bagus
duit cukup
makan cukup
pakai cukup

list goes on and on..

2.apa yang aku takda:

konfiden.
disiplin?

see, the "takda" list is so short..dan aku boleh juga tukar nya kepada "ada" list
so, buat apa susah ati? Ganbate, nehhh!!!

last, aku nak share kata2 Abg Rizal (coach Hoki aku) yang diambil dari blog Amylin,

Orang yg terlalu memikirkan akibat dari sesuatu keputusan atau tindakan, sampai bila-bilapon die tidak akan menjadi orang yg berani

ok, till then~ JOM JADI LEBIH BERANI!!!

2 comments:

Merentas Horizon said...

displin?..

hurm..

ko ingat tak dulu kecik2 kita selalu bincangkan topik displin nihh..

"betul ke org xberdisplin xleh berjaya?"

dan ko xingat..kita kan selalu ingin membuktikan..'hei!org xberdisplin pun boleh berjaya tau!'

so!keep it up sist!u know u can do it!!

Hajar B said...

hahahaha
gelak besar akak..

ade ekk kite bincang kan dulu??
ok ok..

ape yang penting???

IMAGINATION!!!!

kan? kan?