Thursday, October 01, 2009

Rasa macam merepek, tapi rasa tak sangat.

Hari ini hari yang tenang.
Alhamdulillah.

Hari ni aku balik dari kerja, dah maghrib.
Aku bawa Izzah Amani sekali tumpang rumah.
Dia dari utp.
Rumah dia kat Selekoh, dalam sejam setengah.
Gila apa nak biar dia balik sengsorang memalam..

ok.
Malam nih pelik gila weih.
Nyamuk lain macam punya banyak.
Lepas Maghrib, aku tak perlu tunggu mandi terus ke kedai.
Cari Sheltox (salah eja bior jelah).
Memang lepas sembor macam hujan nyamuk rumah aku.

Semua kat rumah rasa pelik.
Kenapa tetiba nyamuk keluor berbondong2 nih

Aku rasa, ade sesuatu la jadi dalam bumi nih..
Nyamuk nih nak kabo sesuatu..
Gempa bumi?
Letusan gunung berapi?


3 comments:

syada ahmad said...

"Aku rasa, ade sesuatu la jadi dalam bumi nih..Nyamuk nih nak kabo sesuatu..Gempa bumi?Letusan gunung berapi?"

ak takutla..
ak rs x sdp ati..
malaysia aman damai..jiran2 kucar kacir..
mohon lindungan Allah..
jauhkn kami dari bencana

Hajar B said...

ameeen,
itulah.
sekarang ni memanglah dah nak akhir zaman. Kita sedar, tapi ape pon x prepare.huuuuu

Anonymous said...

amiinnnn...

(saje menyelit &mls nk bwt account)