Wednesday, April 29, 2009

di tag oleh anak cikgu Basri

Aku slalu buat 'nohen' je klu orang tag.
tp,Yg ini aku rasa nak buat..kasi muka sikit pada Sarah.

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

"..jom pergi tempat lain"
aku dah cerita kot asal usul nye.tp xpe,bleh crite lagi...
Dalam satu fasa hidup aku, masa 3rd year aku rase sangat lemas dengan sekeliling. jadi, aku sering mengajak org pergi tmpat lain.tapi, tak pula aku tahu tempat lain tu di mana.Jadi, aku memutus untuk ciptakan ia di sini.tQ~



Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
dah mengajak ke tempat lain, tentulah link nye "tempatlain".simple~!



Apakah method penulisan dalam blog anda?
format yg aku harap kan utk aku menulis blog ini dalah sharing simple thot n mebi ponder together gak.tp, mcm byk sampah je.tak pon aktvt harian.


Pernah terase nak hapuskan blog anda?
buat apa..kalau dah benci sgt blog pon, maybe aku abandon je.



Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?
Sarah Basri adikku?ntah..okla.budak nih mmg suke menyampaikan.so seswai je..



Senaraikan orang yang akan anda TAG:
aku tag athirah, wani, dan sesiapa yg terpanggil.

No comments: