Saturday, March 07, 2009

eksperimen tentang cita2, harapan dan persoalan.*^%@#$??

*amaran.post ini adalah satu eksperimen*

aku nak terbang macam kertas
melayang dan jatuh bebas
melayang layang
tapi akhir nya jatuh pulak ke tanah dipijak orang
ayyark

aku nak jadi terminator
yang boleh jadi cecair
aku nak melekat kat dinding2
hilang
orang tak nampak
hmmm
tapi tak seronok pula melekat ke dinding
apa kejadah nye tak boleh bergerak2

terpikir nak jadi debu-debu
memang dah lama
tu cita2
dah jadi basi..
tapi, kalaulah jadi debu
aku jadi atom2 yang bercerai
dan bukan dalam satu unit makhluk
abis kat mana letak nya 'aku'?
huh

abis nak jadi apa?
bosan sangat ke jadi manusia?

hehe
menaip dalam keadaan mata kejap pejam, kejap buka. sebenar nya ini satu eksperimen yang dicetus perasaan ingin tahu, apa akan jadi kalau aku tulis blog dalam keadaan terlampau mamai nak tidur.

apa macam? suka post keadaan normal kah? mamai kah?

4 comments:

Merentas Horizon said...

kau post kan..mamaii atau jaga sama aja..

Hajar B said...

huh..sje wat double meaning pnye ayat.anggap jela yg baik2 dari kau...
barulah bsangka baik kan sarah?hehe

Ahya said...

experiment?
j9n lupe wat lab report..
hehe~ :P

Hajar B said...

ahuh.
hypothesis: mamai lebih baik.
result : same aje.
perbincangan : hajar mmg penin di kala mamai atau tidak.

conclusion : experiment failed..

report sent!
simple + contented.
haha.