Friday, December 26, 2008

Pengalaman saya menempuh mati.

malam semalam aku mimpi.
aku dekat satu mall, mall itu dalam satu kawasan tahanan tentera.

tiba tiba entah apa yang aku kejarkan,
aku berlari, lari lari.
sampai kat luar, aku lari lagi..tak tahu lah ape yang aku cari sebenarnya.

pastu tetiba sampai kat zon bahaya.
kawasan musuh. aku lari lebih laju.
tapi aku tak dapat elak.
aku di tembak dari belakang..
tembus ke badan. sakit woo0.sakit gile

aku dah tau dah saat tu. yang aku about to mati.
ye, benar aku mati.
aku mengucap kalimah syahadah sekuat hati.
dan terus meyakin kan aku yg ia nya tak benar.
aku yakin kan diri aku semua nih pasti mimpi.

mujur aku akhir nya terjaga.
7.45am???
damn! subuh gajah lagi aku hari nih..

p.s: bayang kan kalau aku betul2 mati...huuu serem nye.

No comments: